Pohled do minulosti Německé GP
2007 - namísto GP Německa se jela GP Evropy na Nürburgringu
2006 - o první místo na roštu připravil Schumachera Raikkonen, třetí místo získal Massa. Raikkonen měl problém při své první zastávce v boxech a to umožnilo Schumacherovi i Massovi proklouznout na první dvě místa, kde zůstali až do konce závodu.
2005 - další závod bez funkčních pneumatik odsoudil Ferrari do pozice honěných a tým mohl jen děkovat Schumacherovi za jeho skvělý výkon v kvalifikaci (páté místo) a postartovním strkanicím, že v cíli bral body alespoň za páté místo. Rubens už takové štěstí neměl – patnáctý v kvalifikaci, desátý v cíli závodu.
2004 - Že i s chřipkou se dají dosáhnout velké výsledky ukázal Schumacher. Michaelovi se na domácí půdě pří GP Německa nikdy moc nedařilo a bylo docela úsměvné, že když si v letním období "užene" chřipku a jako by ta nemoc blokovala všechnu tu smůlu a Michael vyhraje co může. Michael tehdy provedl další rázný krok k zisku dalšího titulu mistra světa. Rubens Barrichello si pokazil závod hned v prvním kole. Narazil do Davida Coultharda a poškodil si o něj přední spoiler. Následná stíhací jízda také nebyla nějak moc oslnivá a tak si Rubens musel vypít svůj kalich hořkosti až do dna, když ho v předposledním kole postihl defekt zadního kola a jen tak tak se dobelhal za cílovou čáru, kde své Ferrari odstavil.
2003 - Barrichello předčil svého německého kolegu a startoval z třetí pozice. Schumacher byl odkázán na start z šestého místa. Velmi horko bylo již v první zatáčce – v nájezdu do ní se do jednoho místa chtěli vejít najednou Barrichello, Ralf Schumacher a Raikkonen. Ani jeden z nich však už ze zatáčky nevyjeli z funkčním autem. Schumacher se probíjel dopředu a už doufal ve třetí místo, ale defekt pneumatiky ho srazil na sedmé místo v cíli.
2002 - Nový Hockenheimring si odbyl svou premiéru. První GP konaná na nové verzi okruhu byla velmi napínavá a hlavně byla s dobrým koncem pro Ferrari - speciálně pro Michaela Schumachera. Rubens Barrichello se konečně dočkal náhradního vozu a ani ten mu mnoho štěstí nepřinesl. Poté co se postavil na startovní rošt, museli jeho mechanici vůz odtlačit do boxů, Rubens přesedl do dalšího vozu a 25 sekund před uzavřením pitlane vyjel na trať. Jeho druhá zastávka v boxech byla také neobvyklá, zda mechanici doplňovali provozní kapaliny, což Rubense připravilo o velmi pěkné 3. Místo, když se před něj dostal Ralf Schumacher.
2001 - v tomto roce se naposledy jelo na dlouhé verzi okruhu, která musela ustoupit komerčním zájmům. Formule 1 tak přišla o legendu. Již start okořenil Burti leteckou vložkou, když jako odpalovací plošiny použil porouchaný vůz M.Schumachera. Michael Schumacher se sice do závodu vrátil s náhradním vozem, ale na trati vydržel jen do 24 kola, když nevydržela benzínová pumpa. Čest Ferrari zachraňoval Barrichello, který se i díky výpadku Montoyi umístil jako druhý za vítězným Ralfem Schumacherem.
2000 - legendární GP Německa. Schumacher startoval z druhého místa, pole position získal Coulthard. Po pár metrech závodu zavřel Coulthard Schumachera a následovala neodvratitelná kolize s Fisichellou a vyřazení obou jezdců. Zatímco Coulthard za podobné manévry kritizoval Schumachera, sám se zachoval úplně stejně, navíc dvakrát změnil směr a ještě stačil vyřadit dva soupeře. Ale radost McLarenu z dvojitého vedení netrvala dlouho. Barrichello se propracovával z osmého místa vpřed. Po odjetí první třetiny závodu se po trati začal procházet bývalý zaměsnanec Mercedesu, závod byl proto zpomalen za safety carem. McLareny proto přišly o svůj obrovský náskok a navíc Coulthard spadl až na šesté místo, protože tým přednostně odbavil Häkkinena. To byl jeden z důležitých faktorů, které pomohly Barrichellovi k postupu na vedoucí místo. Následoval ještě risk s ponecháním suchých pneumatikam v době kdy nad polovinou okruhu prudce pršelo. Risk vyšel a Rubens Barrichello získal své první vítězství v Formuli 1, které na stupních vítězů oslavil svou nezaměnitelnou sambou a slzami.
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners