Na právě probíhajícím Tokijském autosalonu byla představena studie GG50. Nezpracovával ji tentokrát Pininfarina, ale Giugiaro. A asi to bude osobní, ale dle mého názoru to taky tak dopadlo.
Úkol, vyjít z základu modelu 612 Scaglietti a zůstat "při zemi", byl sice hodně limitující, ale výsledek se přesto nedostavil a jako by byl ve vleku předchozích Giugarových studií. Například s lehkostí tvarů nové Alfy Romeo 159 je to neporovnatelné i při vědomí, že srovnávám reálné auto x koncept, auto střední třídy x kupé GT.
GG50 si drží styl do B-sloupku (hrany dveří), ale pak jako by utekl do ztracena, neurčita a snažil se kopírovat Alfu Romeo GT.
Nevím, jestli je rozumné porovnávat koncept a sériovou výrobu, ale opět si více začínám uvědomovat význam Pininfariny pro Ferrari.
Jaký je Váš názor?
Foto: 2005 (c) Italdesign - Giugiaro
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners