Norská společnost Customized.no představila konverzi pohonu Ferrari na bioethanol E85.
Palivo E85 je mixem z 15 % benzínu a zbytek tvoří bioethanol (obnovitelná energie). A co je důležité, auta poháněná na E85 tak mají i dostatečný výkon. Vezměme si například Koenigsegg Agera R. Benzínová verze má 940 hp a je jedním z nejrychlejších aut, jaké jsou na světě. Ale verze, která spaluje E85 má až 1100 hp. Norská společnost Customized.no nyní nabízí konverzi pohonu na bio-ethanol i pro Ferrari FF. Konvertována verze Ferrari FF má výkon 875 koní, což je 225 více než benzinové provedení. Z nuly na 100 km/h je za tři sekundy a za toto si Customized.no účtuje na 1500 €.
Ferrari FF
Italové oprášili konkurenční recept na pizzu quattro formaggi. Dvojité "F" značí Ferrari Four - krystalicky jasný odkaz na kvarteto sedadel a pohon obou náprav. Oficiální prezentace Ferrari FF byla na autosalonu v Ženevě 2011. Ferrari FF v nabídce nahrazuje model 612 Scaglietti. S karoserií Shooting Break dlouhou 4.907 mm, širokou 1.953 mm a vysokou 1.379 mm, nabízí čtyři plnohodnotné místa k sezení. Zavazadlový prostor disponuje objemem 450 litrů, který lze po sklopení sedadel zvětšit až na 800 litrů. Takovým zavazadlovým prostorem se nemůže pochlubit žádný model z dlouholeté tradice značky. Pod kapotou pracuje vidlicový dvanáct válec s úhlem sevření válců 65 ° a objemem zvětšeným na 6.262 cm ³. Produkuje nejvyšší výkon 660 koní při 8 000 ot. / Min. a 683 Nm při 6 000 ot. / min.
Absolutní novinkou je pohon všech čtyř kol. Jde o patentovaný systém 4RM, který váží o 50% méně než tradiční pohony 4x4. Nechybí třetí generace aktivního magnetického pružení, dvoj spojková převodovka F1 a karbon, keramické brzdy značky Brembo.
Hmotnost nejnovějšího 2 +2 místního GT od Ferrari nepřesahuje 1.790 kg, na vozovku je rozložena v poměru 47:53. Na zrychlení z 0 na 100 km / h potřebuje jen 3.7, akcelerovat přestane až v rychlosti 335 km / h. Kombinovaná spotřeba by přitom neměla přesáhnout 15.4 litrů benzínu na 100 km.
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners