Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Ferrari tuning  >  FERRARI Enzo Edo Competition

FERRARI Enzo Edo Competition

Jaroslav Hanus, datum vydání 26.5.2008

Kategorie: Ferrari tuning

posta  poslat tento článek známému
FERRARI Enzo Edo Competition
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Edo Competition postoupilo do nejvyšší ligy úpravců zaměřených na vozy Ferrari. Světu a hlavně majitelům vozu Ferrari Enzo nyní nabízí ultimativní set úprav.



Edo Competition se nikdy nebálo upravovat opravdové supersporty. Důkazem mohou být vozy Ford GT, Lamborghini Murcielago LP640 nebo Maserati MC12, jež nyní Edo Competition nabízí v několika výkonových verzích (700-800 hp).

Skutečnost, že majitel společnosti Edo Competition je stále účastníkem vývojového programu Ferrari FXX, dávala tušit, že bychom se mohli dočkat přesunu know-how i do podoby upraveného Enza. Proto je velmi potěšující, že se domněnky přeměnily ve skutečnost.

A co tedy Edo Competition nabídne? Především maximální výkon 700 hp při 8.200 ot/min (660 hp sériové Enzo) a točivý moment 715 Nm při 5.800 ot/min ( sériové Enzo). Takového výkonu je dosaženo užitím jiných výfukových svodů, jejichž konstrukce je inspirována ve Ferrari FXX, sportovním katalizátorem doplněným o upravený tlumič výfuku. Lahůdkou je, že hlasitost výfukového systému může řidič průběžně regulovat a vzhledem k tomu, že je zachována klapka účinně regulující hluk vycházející z výfukového potrubí (koncovky jsou také upraveny) v nízkých otáčkách, nemusí se majitel bát vyjet s Enzem třeba i do města. Úpravou prošlo i sání doplněné o Air-Ram systém, vzduch prochází přes průchodnější filtr. Samozřejmostí je i úprava řídící jednotky motoru.

Jistotě řidiče napomáhá systém kontroly tlaku v pneumatikách s jeho signalizací a signalizací teploty každého kola zvlášť. Od pneumatik (Michelin) je blízko ke kolům (přední náprava disk 10 x 19 s 265/35 ZR 19 a zadní náprava 13 x 20 s 335/30 ZR 20). Edo připravilo disky ve specifickém designu, zákazník si může zvolit jakou barvou budou vyvedeny. Podvozek je doplněn o nastavitelné tlumiče (ve stylu Ferrari FXX (tisková zpráva v měnčině) popř. ve stylu FIA GT MC12 (tisková zpráva v angličtině)) a zachován zůstal lift-systém umožňující přizdvihnout příď vozu.

Stopu Ferrari FXX nese i úprava převodovky a jejího software, Enzo od Eda řadí stejně rychle jako FXX. Aby bylo možné přenést takový výkon na vozovku, úpravu musela podstoupit i spojka. A i tu lze nastavit dle toho jestli se vůz pohybuje na silnici nebo závodní trati.
Ferrari Enzo Edo Competition zrychlí z 0-100 km/h 3,5 s., za 9,5 s. se na tachometru objeví 200 km/h a za 22 sekund už 300 km/h. Maximum leží na úrovni 370 km/h.


PS: člověk si jen říká, co by si Bugatti počalo s Veyronem, kdyby Ferrari začalo s přeplňováním svých motorů.... možná si řeknete, že ho k tomu donutí politika emisních limitů, otázkou je však zda tyto vysoce výkonné vozy neseškrtí až moc .... no alespoň budou mít úpravci víc práce...







Máte-li zájem o takto upravený vůz, o jednotlivé díly nebo další informace, neváhejte nás kontaktovat, jsme tu právě pro Vás: ftuning@czechferrari.cz


Czechferrari Tuning – konzultace, kompletní dodávky dílů ze zahraničí včetně zajištění administrativních úkonů a zajištění odborné montáže.






Foto: 2008 (c) Edo Competition Motorsport GmbH

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners